Sıkça Sorular Sorular | Uni Baby

  • Kargom ne zaman ulaşır?

    Vermiş olduğunuz sipariş, ortalama 3 gün içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Siparişlerinizi, “Hesabım“ bölümündeki "Güncel Siparişlerim" sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Güncel Siparişlerim" sekmesindeki “Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz

  • Teslimat ücreti nedir?

    100 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır. 100 TL altında kalan siparişlerinizde teslimat ücreti olarak 8,99 TL (KDV dahil) sepetinize yansıtılacaktır.

  • Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

    Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde iade edilecek ürünün aşağıdaki adrese gönderilmesi gerekmektedir. 

    385 Sayılı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği uyarınca satın almış olduğunuz ürünlere istinaden iade işlemlerinin yapılabilmesi için siparişinizle birlikte / e-posta yoluyla tarafınıza göndermiş olduğumuz e-arşiv faturasında “İADE NEDENİ” alanının eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonratarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. 

    Islak imza bulunmayan faturalara istinaden herhangi bir iade işlemi yapılamayacaktır.

    Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamamaktadır. İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile kargo ödemesi "alıcı ödemeli" olarak gönderebilirsiniz. Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün/ürünlerin bedeli, ürünler depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza iade edilmektedir. Kredi kartınızın bağlı olduğu bankaya bağlı olarak iade işleminin süresi değişkenlik gösterebilir. 

    İade Adresi:
    Arvato SCS Platform M (H BLOK) Orhanlı Orta Mah. Atayolu Cad Orta, Öztaş Sk. No:8/1, 34956
    Tuzla/İstanbul

  • Bana ulaşan ürünü değiştirebilir miyim?

    Satılan ürünlerin değişimi yapılamamaktadır. Ürünü tarafımıza gönderdiğiniz takdirde, gerekli iade süreci başlatılacaktır.

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım” sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz “Sipariş Alındı ”statüsünde ise talebinizi "Yardım" sekmesi altında bulunan müşteri hizmetleri formumuzu doldurup konu başlığını "Sipariş iptal" seçerek gönderebilir ve siparişinizin iptal sürecini başlatabilirsiniz. Form içerisindeki açıklama kısmında sipariş iptal sebebinizi belirtmenizi önemle rica ederiz.

  • Sipariş birleştirme yapabilir miyim?

    Sevkiyatların ayrı ayrı yapılması sebebiyle sipariş birleştirme yapılamamaktadır.

  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Ödeme işlemi tamamlandıktan sonra adres değişikliği yapılamamaktadır.